Jan 13, 2013

Oglindă de ger


Oglindă de ger

E noapte afară și ce întuneric! 
Copacul cel singur în parc doarme mut
Și vântul cel rece de mult a tăcut
Și liniștea sombră din jur a făcut 
Un zgomot nebun.

E iarnă afară și e așa ger
Zăpada de negru pândește pe cer
Ninsoarea se scurge în lacrimi de fier
E ud și e rece și eu nu mai sper
La noi.

E frig și-ntuneric afară si eu
La piatra crăpată mă uit cu durere
Și suferă noaptea cu mine-n tăcere
Iar banca de gheață mă strânge și-mi cere
Și-ngheț.

E noapte în suflet și ce întuneric
Copilul cel singur în pat doarme mut
Și gândul cel dulce de mult a tăcut
Și liniștea sombră din cap a făcut
Un sunet de tun.

E iarnă în suflet și eu nu mai sper
Dorința de negru pândește, de fier
Speranța se sparge in cioburi de ger
E trist și e rece și eu nu mai cer
Iertare. 

E frig și-ntuneric în suflet și eu
Iubirea crăpată privesc cu durere
Și suferă moartea cu mine-n tăcere 
Iar inima ei nimic nu-mi mai cere
Și mor.

(Cosmin Badea)

0 comments: